vista firewall

Autor: Johnny2 <ii_at_mail.com>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 10:54:41 MET

Witam,

     Mam pewien problem z ustawieniem reguły w firewallu w Win Vista.
Uruchomiłem serwer IIS7 z obługą php i MySQL. Wszystko działa świetnie,
z jednym małym wyjątkiem: skrypty php nie mogą się połączyć z bazą SQL.
Port dla połączeń przychodzących SQL mam odblokowany i mogę się bez
problemu połączyć ręcznie. Firewall mam ustawiony aby blokował wszystkie
przychodzącę i wychodzące połączenia niezgodne z regułą. Jeśli wyłączę
zaporę skrypty działają świetnie, problem w tym, że wolę mieć jednak
włączonego firewalla i tylko formułować reguły. Tak też chciałbym zrobić
i w tym przypadku, jednak gdy próbuję utworzyć regułę dla ruchu
wychodzącego http, połączenia są blokowane nadal.
     Moje pytanie: w jaki sposób mógłbym utworzyć regułę aby serwer www
mógł się łączyć z bazą SQL?

Pozdrawiam