Re: przelaczanei uzytkownika klawiszem

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 01:37:55 MET

in news:es1110$2rl$1@atlantis.news.tpi.pl , *Marx* wrote:
> Jak na razie znalazlem
> rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation
> Marx

W sumie chyba idziesz w dobrym kierunku, powinno jednak być możliwe.
Menedżer zadań, w zakładce użytkownicy, jeśli są co najmniej dwaj
zalogowani daje możliwość wykonania dla drugiego, spod prawokliku
'Połącz' (connect). A to znaczy, że gdzieś w rejestrze jest zapisane
co ma po tym prawokliku zrobić. Zajrzałem do regedit, ale jakoś słabo
mi poszło. Obejrzałem zawartość user32.dll i jest tam taka nazwa
funkcji: SwitchDesktop, byłoby pewnie jakoś tak:
rundll32.exe user32.dll,SwitchDesktop
tylko nie wiem jaki przekazać parametr, numer, czy nazwę użytkownika
Nie mam tu XP, więc nie sprawdzę teraz, ale poćwicz
rundll32.exe user32.dll,SwitchDesktop 2
rundll32.exe user32.dll,SwitchDesktop nazwausera

Tu http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms686347.aspx jest tak:
"Makes a desktop visible and activates it. This enables the desktop to
receive input from the user. The calling process must have
DESKTOP_SWITCHDESKTOP access to the desktop for the SwitchDesktop
function to succeed.
BOOL WINAPI SwitchDesktop(
  HDESK hDesktop
);
"
a więc handle to desktop. Hmm, nie tak łatwo, może najpierw opendesktop
No nic, przy czasie spróbujemy. Musi się dać.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)