Re: Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 09:56:17 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:9b2p6cshsy27.bakkzedszofl$.dlg@40tude.net...

> Niby masz rację, ale nie znam maksymalnych dopuszczalnych wartości
> odchylania dla tego monitora. Musiałbym gdzieś poszukać. Jest to do

GTP...? :)

> zrobienia, ale skoro większe niż 85 wartości sa ukryte (a mechanizm
> plug&play działa w tym przypadku dobrze- nie umiem dowieść że źle ) to te
> ukryte są poza zasięgiem monitora i z definicji mu zaszkodzą, albo odmówi
> na nich pracy. Boję sie nawet próbować :)

Z pewnością znajdziesz w Google, poza tym, porządny monitor przy sygnale
który miałby go uszkodzić, lub z jakiegoś innego względu mu nie odpowiada,
po prostu się wyłączy (lub wyświetli stosowny komunikat) i będzie czekać aż
wróci właściwy sygnał.
Gdybym się oglądał na tego ptaszka, na kilku monitorach nie mógłbym odpalić
trybu 1280x1024, bo "tego trybu monitor nie może wyświetlić". A jednak
wyświetla i lat parę tak przejeździł, tylko w rogach jest niezbyt ostry
obraz... do zdjęć wystarczy.
A zdechnie prędzej ze starości.

--
LH