Re: Windows 2003 i wszystko z serwera

Autor: Piotrek <piotrek_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 09:26:14 MET

news:erjrrf$6d9$1@polsl.pl...

> Najbardziej jednolicie -- praca terminalowa. Ale to mocno
> obciążające serwer i nie wykorzystuje mocy maszyn.

OK. Dzięki. A jeszcze takie pytanie. Jakbym miałpowiedzmy 50 pracowników na
terminalach, czy mogę każdemu z nich przypisać prawa do uruchamiania tylko
określonych programów ? Chodzi mi o to, że nie którzy nie korzystają np. z
offica, i aby być w zgodzie z prawem (i ilością nabytych licencji) nie mieli
wogóle do niego dostępu ?
Pozdrawiam
Piotrek