Re: Microsoft Update a IE7

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 21:04:22 MET

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Też to zauważyłem. Ale czemu robisz z tego problem?

Nie robie wiekszego problemu. Poprostu nigdzie nie wyczytalem oficjalnego
stanowiska M$, a wydaje mi sie to conajmniej dziwne, ze aktualizacja o
wysokim priorytecie - jak to zostalo okreslone nagle zniknela z WU.
Mam ku temu swoja teorie. W pracy automatycznie z WSUS'a klienci zassali
IE7, a pozniej trzeba bylo blokowac dalsza dystrybucje poniewaz IE7 PL
blokowala pewien projekt. Sadze ze jezeli wykryto blad, wsteczna
niekompatybilnosc, powinno to zostac opisane publicznie na oficjalnych
stronach a nie 'ciche' wycofywanie sie z poprzednich zalozen. A byc moze
problemem stala sie autentykacja legalnosci? Duzo watpliwosci i pytan -
zero odpowiedzi, a to prowadzi wylacznie do bazowania na domyslach.

Reasumujac - nie robie problemu, lecz pytam bo byc moze ktos posiada
szersze informacje - dlaczego?

Pozostaje z szacunkiem,
Pawel