Obraz, kopia - czym?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 10:52:27 MET

witam,
mam do przeniesienia system z dysku na dysk.
System W2K + SP4. Dysk 80GB, na nim 3 partycje.
Dysk docelowy 160GB. Chodzi mi o to by nie instalować na nowo systemu.
Partycje z danymi mogę przegrać bez kombinacji. Pytanie dotyczy systemowej,
czym mogę ją przegrać z dysku na dysk przy wpięciu obu dysków do komputera,
tak by po przepięciu w BIOS'ie system wstał z drugiego dysku?
Czy można to zrobić bezpośrednio z Windows'a.
Czy wymagane jest zachowanie tej samej wielkości partycji systemowej?
Czy najpierw należy przegrać systemową a potem założyć w wolnej przestrzeni
pozostałe partycje?

Proszę o jakieś namiary, propozycje realizacji.

--
Artur