Re: Vista PL - z bledem?!

Autor: Aidahow <aidahow_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 03:38:55 MET

On 23 Lut, 00:22, "Lawrens Hammond" <valha...@interia.pl> wrote:

> ** Takie, że zostałeś o to poproszony. A zatem widocznie był powód ku temu,
> bo może ktoś z czytających akurat wie o jakimś niuansie. Ale zgadywać co
> masz, nikt nie będzie (1).

Masz rację. Wklejam moją sygnaturke z innego forum.
Asus P5B-E Plus - NB1.45V , SB1.60V + Intel C2D e6300 @ 3.15GHz 1.4V
Thermaltake Big Typhoon (idle 46, stres 58) + Artic Silver 5
Geil 2GB Ultra 900MHz 4-4-4-12 2.3V dual + EVGA GF 8800GTS 640MB
2x Seagate 7200.10 320GB sata2 raid0 + LG DVDRW 4166B + Logitech
UltraX
Samsung 173P black + Chieftec BigTower BA-01B-B-SL + Tagan TG480-U22

> ** A widzisz... zaczynasz myśleć...

Prawdę mówiąc nie sądze, że różne wersje systemów w zależności od
języka - mogłyby miec inne wymagania. Tzn. z samego założenia to już
jest chore, pewnie wychodzi to całkiem przypadkowo, ale nie mówie, że
tak nie jest - bo wygląda na to, że jest. A co więcej... te niuansy są
trudne do wychwycenia. Póki co nikt nie umiał mi pomóc. Słyszałem, że
Vista PL jest wrażliwa na OC, u mnie jest ono dosyć spore - jednak po
skręceniu zegarków do default problem nie mija. W zasadzie to systemu
już nie mam, dziś kupuję wersję angielską - dla mnie to bez różnicy. A
jeśli to ja mam się dostosowywać do systemu to chrzanię taki interes,
to system ma się dopasować, zwłaszcza ze z moim sprzętem jest wszystko
ok.
Po prostu wszystkie inne wersje językowe niż standardowa angielska ma
więcej błędów - czasami się je ominię a czasami (tak jak ja) popadam w
nie.