uphclean i NT4

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 19:00:02 MET

Witam,

Szukam programu UPHClean (User Profile Hive Cleanup) ale działającego
pod NT4 (z SP6). Niestety wersja udostępniona na stronie microsoftu
(tj. 1.6d) nie działa pod NT4, pomimo iż jest taki zapis w pliku readme
(pewnie po którejś wersji przestał działać).

Wysłałem maila w tej sprawie do MS, ale tak jak się spodziewałem
nie raczyli nawet odpisać w tej sprawie (pewnie gdybym napisał, że
chodzi o XP z SP2, to dostałbym odpowiedź - jako że jest to supportowany
system).

Instalacja samego programu przebiega pomyślnie, ale po restarcie
pojawia się błąd o braku procedury _except_handler3 w pliku ntoskrnl.exe
(procedura ładowana z pliku winnt\system32\drivers\uphcleanhlp.sys)

Jeśli ktoś ma ewentualnie wersję starszą niż 1.6d, a mógłby ją udostępnić,
wówczas mogę sprawdzić, czy będzie prawidłowo działała na NT4.

Jacek