Re: The partition that hosts Windows Vista may disappear

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 15:23:46 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Michal Kawecki*, która zaskrzeczała:
> [...]

> Pewnie tak, ale nie widziałem jeszcze tych płytek na oczy, więc nie wiem
> czy dopuszczają one możliwość aktywacji bez obecności aktywowanego
> uprzednio XP. Bo to do tego tylko sprowadza się różnica między wersją
> "upgrade" a full. Jeśli kupisz, a zależy Ci na przeprowadzeniu czystej
> instalacji, to poszukaj w necie informacji jak to zrobić. To brzmiało
> coś jak Vista upgrade secret czy jakoś tak...

Acha, dziękuję, znalazłem. Wygląda, że gość który to opisał się trochę
przestraszył, hm... W zasadzie myślałem o nieinstalowaniu Visty do
czasu, a przez dysk rozumiałem płytę DVD, ale ten artykuł otwiera nowe
perspektywy :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8