Re: The partition that hosts Windows Vista may disappear

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 14:52:16 MET

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:de7pbbvvn17l$.dlg@saikokila.pl...
>Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
> *Michal Kawecki*, która zaskrzeczała:
[...]
> Czy to jest upgrade oparte o te tzw. Vouchery? Pytam się, bo kupuję
> windowsa z rodziny XP i teraz chyba wszystkie to mają, ale nie
> zamierzam
> się tego XP pozbywać jeszcze dość długo, zachowując jednak ewentualny
> dysk z Vistą na przyszłość (czyli do gier z przyszłości, bo innego
> sensu
> nie widzę).

Pewnie tak, ale nie widziałem jeszcze tych płytek na oczy, więc nie wiem
czy dopuszczają one możliwość aktywacji bez obecności aktywowanego
uprzednio XP. Bo to do tego tylko sprowadza się różnica między wersją
"upgrade" a full. Jeśli kupisz, a zależy Ci na przeprowadzeniu czystej
instalacji, to poszukaj w necie informacji jak to zrobić. To brzmiało
coś jak Vista upgrade secret czy jakoś tak...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/