Re: The partition that hosts Windows Vista may disappear

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 14:10:34 MET

"artiun" <artiun@spam.wp.pl> wrote in message
news:erh8hq$cli$1@news.onet.pl...
> Dokładnie chodzi o dualboot. I zarazem o powiększanie partycji. Co
> prawda korzystałem wtedy tylko z Part.Magic. Ale problem ze znikaniem
> wynikał z tych właśnie różnic. Zresztą sam doszedłem. A swego czasu
> pytałem na grupie o co może chodzić (odnośnie tych różnic, bez
> odzewu).
> Czasem kombinacje skutkują takim efektem - ale się sporo można nauczyć
> :)

Aaa, więc to jednak Partition Killer maczał w tym palce ;-). To zmienia
wszystko. Faktycznie, słyszałem o jego problemach z XP-kową wersją NTFS.
Wersja 7 była pod tym względem nie do pobicia, po prostu wycinała NTFS
tak że nie było co zbierać, wersja 8 mimo deklarowanej zgodności z NTFS
5.1 tak naprawdę nabrała tej zgodności dopiero po kilku aktualizacjach
(dostępnych na stronie producenta). Tak więc doradzałbym korzystanie z
tego programu chyba tylko swoim wrogom.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/