Re: The partition that hosts Windows Vista may disappear

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 11:57:08 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Nie spotkałem się z takim problemem jeszcze, ani na grupach, ani kiedy
> sam przechodziłem z W2k na XP mając dłuższy czas dualboot na tych samych
> dyskach. Z zawodowej ciekawości chętnie rzucę okiem na opis konkretnych
> przypadków :-).
Dokładnie chodzi o dualboot. I zarazem o powiększanie partycji. Co prawda
korzystałem wtedy tylko z Part.Magic. Ale problem ze znikaniem wynikał z
tych właśnie różnic. Zresztą sam doszedłem. A swego czasu pytałem na grupie
o co może chodzić (odnośnie tych różnic, bez odzewu).
Czasem kombinacje skutkują takim efektem - ale się sporo można nauczyć :)

--
Artur