Zmiana daty i godziny w systemie bez uprawnień admina

Autor: Piotr <pczerh.bez_tego_at_poczta.o2.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 18:29:12 MET

Witam!

Czy zwykły użytkownik WindowsXP może zmienić godzinę i datę w systemie czy
bezwzględnie może to zrobić tylko administrator? Czy istnieje jakiś sposób
aby zmienić datę i czas inaczej niż klikając na odpowiednią ikonkę w Panelu
Sterowania obchodząc ograniczenia nadane użytkownikowi? Czy poza zmianami w
BIOS istnieje jakiś sposób programowy lub jakieś przełączniki systemu
pozwalające zmienić godzinę?

Gwoli wyjaśnienia: nie mój komputer i nie wiem czemu administrator nie chce
użytkownikowi wyregulować zegara w firmowym notebooku z WindowsXP. Może po
prostu administrator oczekuje podwyżki?

Pozdrawiam
Piotr

--
Wszelka dostatecznie zaawansowana technika jest nie do odróżnienia od magii.
Arthur C. Clarke