Re: ACtive Directory - brak mozliwosci zarzadzania

Autor: Rafał Rosłaniec <rafal.roslaniec_at_xetracom.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 07:26:46 MET

On Mon, 19 Feb 2007 00:11:18 +0100, "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl>
wrote:

>Użytkownik "Rafał Rosłaniec" <rafal.roslaniec@xetracom.pl> napisał w
>wiadomości news:58lht210nn5mrlp032jap5vvsf6jpffkef@4ax.com...

>No coz, ciezko cos madrego powiedziec przy tak lakonicznym opisie.
>Co robiles wczesniej ze sie tak podzialo? AD wogole dziala - sypnelo sie
>na calego czy tylko nie mozesz pograc za pomoca ADU&C itp narzedziami?

SBS2003 i Exchange 2003.
Pisalem na szybko :-)
W skrocie (mam na mysli uzytkownikow w grupie domain admins):
1. nie mozna wyswietlic logow oprocz logu security (access deny)- M$
sugeruje, ze administrator jest w grupie gosci - nie jest i nie byl.
2. powyzszy blad pojawia sie gdy probuje kliknac dwa razy na obiekcie
w AD i zaraz konsola generuje blad Dr. Watson.
3. Powyzszy blad pojawia sie gdy probuje otworzyc konsole zarzadzania
Exchange'a. I wywala sie konsola generujac blad Dr. Watson.
Do pkt. 2 i 3 M$ sugeruje:
- prawa w rejestrze do exchange\language oraz do winreg (sa poprawne)
- ustawienia group policy - zresetowalem do domyslnych.
4. Nie mozna zainstalowac SP do exchange'a - wywala blad, nie pamietam
jaki - M$ sugeruje ustawienia w rejestrze do MS Search, ale ustawienia
sa poprawne.