Re: darmowy program do Backup'u partycji

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 00:46:31 MET

Miroo napisał(a):

> Tak przy okazji się dopytam - używałeś tego programu?

Robiłem backup, ale nie miałem okazji przywrócić obrazu

> Co powiesz na temat jego niezawodności?

W sporządzeniu obrazu? Działa idealnie :)

> Obecnie robię nim backupy (partycji systemowej), ale jeszcze
> nie miałem potrzeby do nich wracać, więc nawet nie wiem
> czy to jakoś działa...

Jestem w tej samej sytuacji. U mnie się nic nie dzieje, ale jak to w
przysłowiu "strzeżonego..."

Nie spotkałem się natomiast podczas przeglądania różnych opinii w sieci z
informacją jakoby nie działał jak należy

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098