Re: problem z firefox

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 11:19:39 MET

dapkrak@googlemail.com napisał(a):

> Od jakiegoś czasu mam problem z Firefox'em...
> Mianowicie wszystko było ok aż do czasu... kiedy... pewnego dnia komp
> mi się wysypał a po restarcie firefox zaczął fixować:
> 1. straciłem linki z foldera: ZAKŁADKI ale tylko te "luzem" reszta
> która była posortowana w katalogi została
> 2. za każdym razem kiedy uruchamiam Firefox'a lub kiedy zmieniam/
> odświeżam stronę firefox za chwilę się zawiesza (2-3 sekundy) procek
> jest zajęty na maxa a zaraz po tym mogę dalej używać przeglądarki...
> aż do czasu kiedy otwieram nową/odświeżam stronę.
> [...]

Szybciej pewnie dostałbyś odpowiedź na alt.pl.mozilla, ale na początek
kilka standardowych poleceń:
- uruchom firefoksa w nowym profilu (firefox -p), czy problem się powtarza?
- kopie zapasowe zakładek z kilku ostatnich dni masz w katalogu
bookmarkbackups w profilu (co to jest profil i gdzie go znaleźć poszukaj
w archiwum alt.pl.mozilla np.
http://groups.google.pl/group/alt.pl.mozilla/topics?hl=pl)

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku