problem z firefox

Autor: <dapkrak_at_googlemail.com>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 00:16:43 MET

Witam!
Od jakiegoś czasu mam problem z Firefox'em...
Mianowicie wszystko było ok aż do czasu... kiedy... pewnego dnia komp
mi się wysypał a po restarcie firefox zaczął fixować:
1. straciłem linki z foldera: ZAKŁADKI ale tylko te "luzem" reszta
która była posortowana w katalogi została
2. za każdym razem kiedy uruchamiam Firefox'a lub kiedy zmieniam/
odświeżam stronę firefox za chwilę się zawiesza (2-3 sekundy) procek
jest zajęty na maxa a zaraz po tym mogę dalej używać przeglądarki...
aż do czasu kiedy otwieram nową/odświeżam stronę.
W akcie desperacji odinstalowałem nawet starą 1.5.cośtam wersję i
zainstalowałem 2.0.
Dalej to samo...

Jakaś rada??

pozdrawiam