Re: "naprawa systemu "

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 19:39:06 MET

Michal Kawecki spod adresu <kkwinto@o2.px> wysłał(a):
> Czy masz zainstalowany pakiet poprawek SP2 i późniejsze poprawki?
> Co do trybu postępowania - tu jest to ładnie opisane:
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=77416&st=0&p=35
> 7017&/ Ja bym proponował najpierw wybranie Ostatniej dobrej
> konfiguracji z mnenu startowego.

SP2 oczywiście tak, z ostatnimi poprawkami mam różne przeboje na różnych
komputerach i na tym felernym własnie kilka dni temu zainstalowałem (to
był pakiet chyba z 10 poprawek).
Ostatnia działająca konfiguracja nie działa ;-) Tryb awaryjny nie działa.
Próbuję wg Twoich podpowiedzi, zobaczymy.
I jeszcze pytanko, przy reinstalacji w trybie naprawy (zakładając
powodzenie) wszystko z dysku jest do odzyskania? Dane już mam bo
podłączyłem dysk do innego komputera ale cała konfiguracja, programy itp?

pozdrawiam

--
Gabriel
[pisząc do mnie popraw adres]