Re: "naprawa systemu "

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 10:28:27 MET

"Gab" <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:er5iu8$52u$1@news.onet.pl...
> Gab spod adresu <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> wysłał(a):

> I znów wracam na grupę
> Komputer nie daje się uruchomić ani w trybie awaryjnym ani w ostatniej
> działającej konfiguracji.
> Na innym zasilaczu, z inną pamięcią - to samo.

Czy masz zainstalowany pakiet poprawek SP2 i późniejsze poprawki?
Co do trybu postępowania - tu jest to ładnie opisane:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=77416&st=0&p=357017&/

Ja bym proponował najpierw wybranie Ostatniej dobrej konfiguracji z
mnenu startowego. Jak to nie pomoże, to wyczyść partycję z trojanów i
wirusów podpinając ten dysk pod inny system albo uruchamiając na tamtym
komputerze płytkę Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/
i stosowne programy czyszczące (musi to być i antywirus, i program
antyspyware; sam antywirus nie wystarczy). Jeśli i to nic nie da, to
przeinstaluj system w trybie naprawy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/