Problem z dostępem do internetu na stacjach roboczych

Autor: <dorsz007_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 19:12:45 MET

Witam,
Zajmuję się pracownią szkolną SBS, z serwerem winnt 4.0. Na stacjach
roboczych są zainstalowane winme. Nie jestem w stanie uzyskać dostępu
do internetu z poziomu stacji roboczych. Próbowałem już za pomocą
edytora ustawień systemowych wyłączyć serwer proxy, dla całego poziomu
uczniowskiego, ale to nic nie daje. Podobnie jeśli zaloguje się na
konto administratora na stacji roboczej i ręcznie zmienię w internet
explorer, w połączeniach na: "automatycznie wykryj ustawienia", to też
nic nie daje. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Piotrek
PS. Czy ktoś mógłby polecić jakiś program do zmiany rozmiaru partycji
"na gorąco" w systemie winnt 4.0? Próbowałem partition magic 8.0,
paragon, ale nie da się tego zrobić na tej platformie.