Polecenie at sie nie wykonuje

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 22:30:49 MET

Witam
Chciałem poprzez polecenie at zamykać system o określonej porze, polecnie
jest dodawane do harmonogramu zadan, ale nie jest wykonywane. Dostaje
komunikat w harmonogramie zadań o treści "nie można wykonać"
Treśc polecenia:
at 18:50 /every:Pn shutdown -f -s t0
Doczytałęm w sieci, że trzeba mieć uprawnienia admionistartora i hasło na
koncie, mam takie uprawnienia i hasło które podaje w zaplanowane
zadania----> zaawansowane----->kontyo usługi at no i potem wpisuje jaka
nazwa konta i podaje hasło.
Ponadto pod zakładka "twórca " w zaplanowanych zadaniach jest "system" a
nie dany user
Polecenie nie działa ani w WIN 2000 Pro, Win XP HE, Win XP Pro.
Tzn nie wykonuje sie.
Gdzie robie błąd bo w sieci wszystko wyczytałem i nic nie przynosi mi
pozytywnego rezultatu.
Pisze którys raz na grupe i nic
Prosze o pomoc, bo nic innego mi nie pozostało.
Pozdrawiam