Re: Powiększanie partycji powyżej 128 GB

Autor: ES <erasms55_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 15:40:15 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Niepotrzebujesz do tego żadnych obcych programów. Uruchom cmd.exe spod
> XP i wykonaj:
>
> diskpart
> list disk ==> tu wybierz swój dysk, np. 0
> select disk 0
> list partition ==> tu wybierz swoją partycję, np. 1
> select partition 1
> extend
> exit

DISKPART> list disk

  Dysk ### Stan Rozmiar Wolne Dyn Gpt
  -------- ---------- ------- ------- --- ---
  Dysk 0 Online 233 GB 121 GB
  Dysk 2 Online 233 GB 0 B
  Dysk 3 Online 233 GB 0 B

DISKPART> select disk 0

Obecnie wybranym dyskiem jest dysk 0.

DISKPART> list partition

  Partycja ### Typ Rozmiar Przesunięcie
  Partycja 1 Podstawowy 112 GB 32 KB

DISKPART> select partition 1

Obecnie wybraną partycją jest partycja 1.

DISKPART> extend

Nie można rozszerzyć woluminu programem DiskPart.
Upewnij się, że wolumin nadaje się do rozszerzania.

DISKPART>

Ki czort?!