Re: "naprawa systemu "

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 13:56:41 MET

Michal Kawecki spod adresu <kkwinto@o2.px> wysłał(a):

> Konsola Odzyskiwania oferuje jedynie środowisko wiersza poleceń, w
> którym możesz samemu przeprowadzić naprawę systemu. Nic tam się samo
> nie zrobi niestety. Na początek proponuję zapuścić test powierzchni
> dysku twardego, czyli polecenie chkdsk /r c: (o ile system stoi na
> literce c). Nie ukrywam jednak, ze dość pomocna byłby treść tego
> komunikatu systemowego tudzież wiedza o tym, co ostatnio
> poważniejszego robiłeś w systemie...
> O możliwościach Konsoli możesz poczytać tutaj:
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

hehe, dzięki wielkie, byłem pewien że to Microsoftowy automat. To bym
sobie poczekał.
Dokładnie nie wiem co było robione bo zdarzyło się to w dniu kiedy byłem w
delegacji. Sam nie wiem czy to przypadek czy stało się to z czyjąś pomoca.
Koleżanka przysięga się że tylko wyłączyłą komputer.

--
Gabriel
[pisząc do mnie popraw adres]