Re: "naprawa systemu "

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 13:18:03 MET

"Gab" <gpstanekWYWALTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:er46fl$qgq$1@news.onet.pl...
> Ponieważ ujrzałem czarny ekran z informacją o poważnym błędzie
> zapuściłem
> naprawęstemu z CD
>
> Konsola odzyskiwania systemu Windows XP
>
> Wpisałem której instalacji dotyczy naprawa, wpisałem hasło
> administratora
> i teraz mam:
> C:\WINDOWS> (i tu biały kwadrat, który nie miga)
>
> Moje pytanie czy to że nie miga znaczy że odzyskiwanie zawisło i nie
> naprawia czy to o niczym nie świadczy.? Czekam już ze 2 godziny i nie
> wiem
> czy czekać dalej czy wyłączać.

Konsola Odzyskiwania oferuje jedynie środowisko wiersza poleceń, w
którym możesz samemu przeprowadzić naprawę systemu. Nic tam się samo nie
zrobi niestety. Na początek proponuję zapuścić test powierzchni dysku
twardego, czyli polecenie chkdsk /r c: (o ile system stoi na literce c).
Nie ukrywam jednak, ze dość pomocna byłby treść tego komunikatu
systemowego tudzież wiedza o tym, co ostatnio poważniejszego robiłeś w
systemie...

O możliwościach Konsoli możesz poczytać tutaj:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/