Re: [NTG?] Sterowniki do skanera Plustek [Vista]

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 21:22:39 MET

In news:eqvpvr$i8o$1@nemesis.news.tpi.pl,
*to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl*
<""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl"> typed:
> Witam!
>
> Nie wiem, czy to pytanie na dobrą grupę (skaner to sprzęt, sterowniki
> to oprogramowanie i takie powstaje małe zamieszanie:/), myślę
> jednak, że skoro pytanie ma dotyczyć kompatybilności z Vistą, to
> powinno przejść tutaj ;)
>
> Otóż mam skaner Plustek OpticPro S28. Na oficjalnej stronie producenta
> nie ma sterowników do Visty. Z kolei na stronie Microsoftu w liście
> kompatybilności przy moim skanerze brzmi zapis "Unknown". W związku z
> tym postanowiłem spytać się samych użytkowników (skaner ten jest dosyć
> [...]

Mam ten sam model, na Viscie nie bedzie działal bez sterownikow do niej.
Owszem probowalem zainslaowac stery od XP i zostaly przyjete, ale okna Twain
nie moge uzyskac i skanera nie wiadc np. pod Paint Shop Pro. Po romowie z
Plustkiem, sterowniki powinny byc dostepne na ich stronie w polowie marca.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx