[NTG?] Sterowniki do skanera Plustek [Vista]

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 21:01:02 MET

Witam!

Nie wiem, czy to pytanie na dobrą grupę (skaner to sprzęt, sterowniki to
  oprogramowanie i takie powstaje małe zamieszanie:/), myślę jednak, że
skoro pytanie ma dotyczyć kompatybilności z Vistą, to powinno przejść
tutaj ;)

Otóż mam skaner Plustek OpticPro S28. Na oficjalnej stronie producenta
nie ma sterowników do Visty. Z kolei na stronie Microsoftu w liście
kompatybilności przy moim skanerze brzmi zapis "Unknown". W związku z
tym postanowiłem spytać się samych użytkowników (skaner ten jest dosyć
popularny) - czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym skanerem na
Viście? Czy da się go jakoś uruchomić?

--
Pozdrawiam
Maciek