Re: Program do bootowania CD-ROMU

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 09:59:59 MET

On Tue, 13 Feb 2007 20:29:01 +0100, radekp@alpha.net.pl wrote:

> Jakiś trynd zapanował wśród producentów i coraz trudniej zabootować self-made
> instalkę XP z płytki (z oryginała wchodzi _zawsze_). Do tej pory używałem Smart
> Boot managera, bootowałem z fdd i wybierałem "bootuj z CDR". Ale dziś coś nie
> chce mi ten boot manager działać :/. Jest jakieś podobny -- mały i prosty?

Hmmm a to niby czemu trudno zabootować? Wsytarczy wygenerować odpowiedni
obraz płyty i da się bez problemu bootować.
Może masz raczej problem ze sprzętem lub nośnikami - zdarzało mi się że
niektóre napędy odmawiały bootowania z nagranych CDR. Pomogło nagranie CDR
z mniejszą prędkością a czasami nieodzowna była wymiana napędu.

--
Pozdrawiam
Piotrek