Zablokowanie Drag&drop

Autor: siwa <cinerrea_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 09:30:14 MET

Zrobiłam sobie krzywdę w Windows 2000...
Jakims cudem zablokowałam przeciąganie -- nie daje się przesuwać ikon
na pulpicie, nie daje się kopiwać metodą drag&drop, nie daje się
przesuwać zakładek w Firefoksie, nawet w moich pracowych programach
adobiego, typu InDesign nie działa przesuwanie myszą obiektów.
Czy ktoś może ma pomysł jak mam odzyskać moją mysz?
Nie mam nawet pomysłu jakim cudem udało mi się tak skutecznie
zablokować sobie narzędzie pracy.
Bardzo proszę o radę.

--
s i w a