Re: Vista: prezentacja nowych technologii

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 00:06:41 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:eqtbhb$ksg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Do pamięci/procka to akurat nic nie ma. Beryl/AIGLX używa głownie GPU,
> które w większości przypadków przy pracy z desktopem (minus gry) i tak
> się marnuje. Więc narzut na pamięć/obciążenie procesora jest znikomy.

Czyli wniosek z tego, że nie zarzyna tak kompa, jak AERO?
BTW. Pewne szczegóły AERO dziwnie jednak przypominają BERYLa.

> Natomiast wymaga w miarę normalnej karty graficznej. Np. na moim

To jasne, że na byle czym nie będzie tak ładnie.

> Do bardziej wypasionych efektów (ale to są tylko bajery wizualne - nie
> zmieniają funkcjonalności) przyda się karta z obsługą shaderów. Ale to
> nadal żaden wypas. Byle nVidia z 128MB to będzie aż za nadto dla

No, to czeka mnie chyba przesiadka na Pingwina :)
Albo, może ReactOS rozwinie się wystarczająco? Aby multimedia, oraz net
(WWW, FTP, poczta i newsy, komunikatory) chodziły.
Poczekam, aż obsłuży NTFS, bo zdaje mi się, dźwięk już jest.
Na razie poćwiczę sobie trochę w QEMU :)

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA