WinXP zainstalowany na komputerze Fujitsu Siemens Amilo Pro.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 23:24:16 MET

Witam.
Taki problemik mam z Win XP SP2 dostarczonym z FS Amilo Pro. Mam
naklejke z licencja na laptopie ale...nie mam plytki! Od sprzedawcy
dowiedzialem sie, ze jesli chce reinstalowac WXP to mozna to zrobic w
jakis magiczny sposob (nie wyjasnil za bardzo jak to zrobic). Jako, ze
pierwszy raz spotykam sie z czyms takim prosilbym o pomoc, ewentualnie
przydatne linki wyjasniajace.

--
Pozdrawiam,
Maciek