Re: Vista: prezentacja nowych technologii

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 22:42:18 MET

"Rafał" <zswi@pers.pl> wrote in message
news:eqqg2m$b89$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 1. NTG
> 2. Ten Pan mnie plonkuje, więc niech mu ktoś wyośli, że to nie grupa
> do
> reklamowania Visty
> 3. Jednak mu za to płacą...

1. To są nowe technologie ściśle związane ze sprzętem i z niuansami
systemu operacyjnego. Z pewnością zainteresują tych ludzi którzy chcą
być na bieżąco z nowinkami, a nie mają możliwości zainstalowania u
siebie Visty. Powiem więcej - dopiero z tych prezentacji dowiedziałem
się, jak naprawdę wygląda Aero w 3D, gdyż moja karta grafiki nie pozwala
mi na jego włączenie. A suche opisy i obrazki nigdy nie oddadzą tego, co
można zobaczyć w postaci filmu. Poza tym jest tam podane sporo
szczegółów np. na temat ReadyDrive i SuperFetch, które dość ciężko
znaleźć w innych źródłach. Rozumiem oczywiście, że jesteś człowiekiem
którego nowości raczej nie interesują, ale nie mierz innych własną
miarą.
2. Plonkuję tylko bezczelnych i bezmyślnych. Jak na razie trzymam tylko
dwie takie sztuki w plonkownicy, ale jak się dobrze postarasz to możesz
do nich dołączyć.
3. Nie podobają Ci się moje posty to mnie splonkuj. Będziesz miał święty
spokój, a ja nie będę musiał wchodzić w idiotyczne dyskusje.

> Pozdrawiam,
> Rafał

Również.

--