Jak ukryć dysk przed windowsem XP?

Autor: Miroo <miroo_dnREMOVE_at_CAPITALop.LETTERSpl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 21:55:25 MET

Witam
Mam dwa dyski, chciałbym w prosty sposób móc wyłączać
jeden z nich tak, aby windows po zbutowaniu go nie widział.
Próbowałem wyłączyć w biosie ale WinXP nie dał się nabrać.
Czy jest jakiś sposób aby ukryć dysk w biosie tak, aby
windows go nie wykrył?
Dane:
Phoenix bios, dyski SATA (obadwa), WinXP SP2, płyta Abit IS7-V2.

Hmm.. po napisaniu zaczynam sądzić, że pytanie bardziej
nadaje się na pl.comp.pecet, ale może wy mi pomożecie...

Aha - raczej nie chcę ukrywać dysku z poziomu windowsa, tylko
wcześniej.

--
Pozdrawiam
Miroo (http://miroo.ovh.org)