jak w Explorerze wylaczyc rozpoznawanie plikow

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 21:33:40 MET

mam szybki komputer lecz niestety nawyk uzywania Explorera do
przegladania zawartsci dysku - od wersji pod XP zdaje sie Microsoft
wsadzil w ten program funkcje rozpoznawania multimediow (nie wiem
o czym pisze, ale obserwuje co mam na ekranie i do takich wnioskow
dochodze) skutkiem czego otwarcie katalogu z 200 zdjeciami trwa
10x dluzej niz katalogu z 20 tys. plikow *.txt.

 JAK TO WYLACZYC ??

Chodzi mi o to zeby windowsowy Explorer traktowal pliki multimedialne
(zdjecia, muzyke i animacje) tak jak zwykle pliki, otwierajac je tak
jak jazdy inny za pomoca przypisanych plikowi programow, a nie na sile
zaznajamial sie przez 5 minut z ich zawartoscia (zupelnie niepotrzebnie)

Pewnie problem jest standardowy, chyba wiekszosc uzytkownikow
Windowsa ma podobny problem i stara sie to wylaczyc - wiec prosze
tylko o jakies slowo klucz pod jakim ma szukac pomocy

ZOMO