Re: vista box i oem

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 21:13:00 MET

> Jak na chwile obecną to polecam XP (ew z kuponem do aktualizacji do
> Visty).
> Poczekaj aż wypuszczą przynajmniej SP1.

mi nie chodzi o viste gdyby nie dx10 to prawde mowiac moglaby dla mnie nie
istniec. xp by mi w zupelnosci wystarczylo. na sp1 czekac nie bede bo do
gier nie jest potrzebny. Za to poczekam na te gry i bede myslec co kupic
dopiero wtedy gdy wyjdzie juz jakas gra dx10 i w dodatku roznica miedzy dx10
i dx9 bedzie zauwazalna. Takze narazie pozostaje przy xp i czekam na dx10, a
moze w miedzyczasie cos sie wyjasni z tym nastpca visty, bo jesli
rzeczywiscie ma byc za 2 lata to zakup box'a staje sie zupelnie
bezsensowny... w takim przypadku pewnie skoczy sie na 64bit home premium
oem.