Re: Wcięło "Pokaż pulpit"

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 01:53:23 MET

in news:eqo73u$9ec$2@atlantis.news.tpi.pl , *Osadnik* wrote:
> No właśnie miałem to na pasu - teraz juz nie mam... Kiedyś było to w
> system32 Pokaż pulpit.scf - ale tego też tam nie ma :| można jakoś

Donoszę uprzejmie, że to zwykły plik tekstowy z treścią:
-----------------------------------

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3

[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
-----------------------------------
Zrób to sam :-), i zapisz jako 'Pokaż pulpit.scf'
(OC koniecznie z rozszerzeniem .scf czyli jakby Notatnik usiłował dopisać
.txt, to się tego pozbądź)
tyle, że najlepiej od razu tam gdzie trzeba:
C:\Documents and Settings\{Nazwa_Danego_Usera}\Dane aplikacji\Microsoft\
 Internet Explorer\Quick Launch
W Windows 98 byłoby odpowiednio (dla 1 i wieloużytkowników):
C:\Windows\Dane aplikacji\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
C:\WINDOWS\Profiles\{Nazwa_Danego_Usera}\Dane aplikacji\Microsoft\
 Internet Explorer\Quick Launch

A jak masz wątpliwości gdzie go umieścić, utwórz na pulpicie, i myszą
przeciągnij na pasek, ot co :)

> zrobić skrót do kombinacji klawiszy? akurat WinKey + M robi to co trzeba
> ale wolał bym to z kursora robić a nie z klawiatury - szczególnie kiedy
> duzo myszkuje jest to uciążliwe - i ja ma sie WinKey tylko jeden i to
> mocno na przeciwko. wiec jest taki myk który mozna zrobić skrót do tego?

Może tak, jak już masz go (ten pokaż pulpit.scf) na pasku, utwórz skrót
do niego, przenieś ów skrót na pulpit lub w jakieś inne bezpieczne miejsce,
we właściwościach skrótu wybierz jakiś skrót klawiaturowy (np. alt-ctrl-x).

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)