Wcięło "Pokaż pulpit"

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 23:58:49 MET

No właśnie miałem to na pasu - teraz juz nie mam... Kiedyś było to w
system32 Pokaż pulpit.scf - ale tego też tam nie ma :| można jakoś
zrobić skrót do kombinacji klawiszy? akurat WinKey + M robi to co trzeba
ale wolał bym to z kursora robić a nie z klawiatury - szczególnie kiedy
duzo myszkuje jest to uciążliwe - i ja ma sie WinKey tylko jeden i to
mocno na przeciwko. wiec jest taki myk który mozna zrobić skrót do tego?