Re: windows explorer

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 19:43:27 MET

On Sun, 11 Feb 2007 19:36:38 +0100, MrKramer <mkramer@poczta.fm>
wrote:

>Odpowiedz dalej brzmi Total Commander.

super, ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie.

>Mozesz sobie dodawac programy do
>menu tak samo jak w pasku zadan. Jest plugin do zarzadzania
>uruchomionymi programami (menadzer zadan), jest plugin do deinstalacji
>oprogramowania, jest plugin do zarzadzania uruchomionymi uslugami.
>Mozesz uruchamiac zakladki z kolenymi procesami TC.
>Krotko mowiac oferuje bardzo duzo, a nawet o wiele wiecej niz zwyczajny
>Explorator windows.
>Osobiscie od 3 lat nie uzywam juz wogole exploratora windows. jest nie
>potrzebny i tyle.

uzywam TC od czasu jak sie nazywal jeszcze windows commander i tez nie
uzywam explorera jako narzedzia do nawigacji plikami.
z calym szacunkeim dla TC, ale ma totalnie zwalony modul FTP. w wersji
siedem (beta) jest juz dodana obsluga sFTP, ale nadal jest
niestabilna. to jedyne moje zastrzezenie co do tego programu.
moze sie zle wyrazilem, ale chodzi mi o zastapienie shella
windowsowego, o ile to poprawna nazwa, bo shell zawsze mi sie kojarzyl
z czarnym okienkiem unixowym. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.