Re: windows explorer

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 19:36:38 MET

rs wrote:

> dzieki, ale mi nie chodzi o tylko manager plikow, ale wymiane calego
> desktopu. np. paska zadan na dole (albo gdzie go kto tam ma) i tego co
> sie w nim znajduje. <rs>

Odpowiedz dalej brzmi Total Commander. Mozesz sobie dodawac programy do
menu tak samo jak w pasku zadan. Jest plugin do zarzadzania
uruchomionymi programami (menadzer zadan), jest plugin do deinstalacji
oprogramowania, jest plugin do zarzadzania uruchomionymi uslugami.
Mozesz uruchamiac zakladki z kolenymi procesami TC.
Krotko mowiac oferuje bardzo duzo, a nawet o wiele wiecej niz zwyczajny
Explorator windows.
Osobiscie od 3 lat nie uzywam juz wogole exploratora windows. jest nie
potrzebny i tyle.