Re: Instalacja AD na XP Home

Autor: Paweł <jey69WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 14:18:42 MET

> AD wogole sie nie da zainstalowac na XP, byc moze mowisz o ADAM (AD
> Application Mode).

Z tego, co zdążyłem się zorientować, to AD wchodzi w skład Administration Tools
Pack (plik adminpak.msi). Z pliku ADMINPAK-README.TXT:
The AdminPak.msi file will ONLY install on
1. Windows XP Professional build 2600 with QFE Q329357 or
2. Windows XP Professional SP1 or
3. Windows Server 2003

> Uzyj wersji 2003 Server.

Gdyby to było takie proste... Mam XP Home i nie bardzo mogę i chcę zmienić.
Zainstalować jako drugiego też się nie da - laptop z 30GB dyskiem, XP + linux na
drugiej partycji + dane = bardzo mało wolnego miejsca.