Re: GPO i pozwolenie na aplikacje.

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <usenet_at_wytnij.karolciesla.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 18:56:19 MET

Mariusz Kruk napisał(a):

> I mam wrażenie, że to jest właśnie to, czego chciałem się dowiedzieć :-)

Moge jeszcze jedna rzecz dodac, opisac.
Sa dwie polisy konfigurujace pobieranie i instalowanie aktualizacji:
jedna informuje uzytkownika o tym, ze aktualizacje sa gotowe do pobrania
i pyta co dalej zrobic, druga zas powoduje automatyczne sciagniecie i
zainstalowanie poprawek - bez wiedzy uzytkownika. Czyli dwie polisy
wzajemnie wykluczajace sie.
Komputery sa powrzucane do roznych OU. Jest jedno OU, ktore zbiera
wszystkie inne OU z komputerami. Na "gornym" OU, zawierajacym wszystkie
komputery jest polisa, ktora automatycznie instaluje aktualizacje. Na
jednym z podrzednych OU - ta, ktora powoduje jedynie powiadomienie o
aktualizacjach. Na komputerach z tego OU zastosowana jest ta "nizsza"
polisa. Tzn gpresult pokazuje, ze zastosowane zostaly obie, ale praktyka
pokazuje, ze pojawia sie informacja o mozliwosci pobrania aktualizacji.

--
pozdro, karol