Re: R-Drive Image, jak sie sprawuje

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 17:07:21 MET

Dnia 09-02-2007, ktoś zwany 'artiun' w wiadomości
<news:eqhs9m$vhv$1@news.onet.pl> napisał:

> Jak wygląda robienie kopii w trybie "Copy a Disk To a Disk".
> Chodzi mi o to, czy mogę podzielić ten 120 na 3 partycje po 40GB czy też,
> zostanie to nadpisane podczas tworzenia kopii (a to co ponad trafi na
> nieprzydzielony obszar/będzie dołączone do ostatniej partycji...?)

Nie znam programu R-Drive Image, ale zwykle takie programy mają do
wyboru opcje albo klonowanie partycji 1:1 tzn. skopiuje 3 partycje o
identycznym rozmiarze, a reszta pojemności zostanie nie przydzielona
(unallocated - można tam np utworzyć nową partycję), albo klonowanie
proporcjonalne tzn. każda z 3 partycji zostanie proporcjonalnie
rozszerzona, tak aby wszystkie zajmowały 120 GB.

> Czy po wykonaniu kopii w tym trybie i zmianie w BIOS'ie startowego dysku
> jako 120GB system normalnie ruszy?

Tak.

--
Pozdrawiam