R-Drive Image, jak sie sprawuje

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 14:18:27 MET

Witam,
mam pytanie odnośnie R-Drive Image. Znajomy chce zmienić dysk na większy.
Aktualnie ma w2k jako system, dysk 80GB podzielony na 3 partycje o różnej
wielkości. Będzie chciał zrobić kopię swoich danych na dysk 120GB.

Pytanie:
a)
Jak wygląda robienie kopii w trybie "Copy a Disk To a Disk".
Chodzi mi o to, czy mogę podzielić ten 120 na 3 partycje po 40GB czy też,
zostanie to nadpisane podczas tworzenia kopii (a to co ponad trafi na
nieprzydzielony obszar/będzie dołączone do ostatniej partycji...?)
b)
Czy po wykonaniu kopii w tym trybie i zmianie w BIOS'ie startowego dysku
jako 120GB system normalnie ruszy?

PS.
Specjalnie poleciłem mu zmianę na max 120GB ze względu na obsługę dysków.

--
Artur