Re: [XP prof] Otwieranie linkow --- POMOCY

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 15:48:47 MET

In news:31dc.000000c6.45cc6bf7@newsgate.onet.pl,
*Użytkownik* <oriechmar@poczta.onet.pl> typed:
> Witam
>
> XP Prof na dwóch różnych kompach zachowuje się zupełnie inaczej, otóż:
> na moim gdy w IE6 klikam na link z plikiem txt (rozszerzenie plik.sc)
> to IE się pyta o lokalizację do zapisu, na kolegi kompie natomiast od
> razu go otwiera, jakby wiedział że to jest plik tekstowy :(
> Nie ma nigdzie przypisań tego rozszerzenia a mimo to on je zna.
> Choć gdy otwieramy ten plik w samym XP to XP go nie zna i pyta w
> jakim programie go otworzyć, IE pyta już tylko u mnie :(
>
> Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem? może problem nie leży w
> [...]

Znajdź rozszerzenia i je usun w kluczu:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\np.
sc
oraz w kluczu
HKEY_CLASSES_ROOT\.sc
itd dla każdego rozszerzenia, gdzie jest dopisany domyślne notatnik

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx