[XP prof] Otwieranie linkow --- POMOCY

Autor: <oriechmar_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 13:41:28 MET

Witam

XP Prof na dwóch różnych kompach zachowuje się zupełnie inaczej, otóż:
na moim gdy w IE6 klikam na link z plikiem txt (rozszerzenie plik.sc) to IE się
pyta o lokalizację do zapisu, na kolegi kompie natomiast od razu go otwiera,
jakby wiedział że to jest plik tekstowy :(
Nie ma nigdzie przypisań tego rozszerzenia a mimo to on je zna.
Choć gdy otwieramy ten plik w samym XP to XP go nie zna i pyta w jakim programie
go otworzyć, IE pyta już tylko u mnie :(

Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem? może problem nie leży w
rozszerzeniu, tylko w sposobie interpretacji linków / plików? choć przy plikach
z innymi dziwnymi rozszerzeniami, np .ai, .eps, pyta się o ścieżkę zapisu i u
mnie i u kolegi.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Marcin