Re: Vista + XP = Problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 16:18:13 MET

"Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote in message
news:eqfdiq$rfr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:3ahdqe.ioa1.ln@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> Z płyty instalacyjnej Visty w katalogu boot jest bootsect.exe.
> Polecenie bootsect /nt52 C:
> przywraca ntloadera - bootloader z XP na partycję C:\

Po tym poleceniu mamy z powrotem menu startowe XP. A mieliśmy pracować z
menu startowym Visty :-). Ech, dajmy już spokój. Ja wiem że można tym
programikiem wiele zdziałać o ile jest się maniakiem tajników wiersza
poleceń. Ale po co, skoro są o wiele przyjaźniejsze narzędzia?

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/