SBS 2003 i uwierzytlenianie poprzez ISA

Autor: Rafał Rosłaniec <rafal.roslaniec_at_xetracom.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 07:25:40 MET

Czesc.

Jest sobie sbs2003,na nim AD, ma dwie karty sieciowe, ISA jako
firewall i proxy.
Druga sieciowka podpieta do zewnetrznej sieci, poprzez ktora jest
wyjscie na swiat przez ruter.
Teraz chce, zeby sie dostawac do serwera poprzez VPN i moc pracowac na
nim mapujac sobie zasoby.
VPN ustawilem na ruterze, dostaje sie do niego, ale do sbs'a moglem
sie dostac tylko na RDP.
Udalo mi sie w koncu zwalczyc, zeby odpowiadal na portach netbiosowych
(nie udalo mi sie polaczyc na 445 - nie chce nasluchiwac na tym porcie
na zewnetrznej karcie). I wyszstko byloby fajnie, gdyby nie to, ze
moge mapowac jego zasoby tylko ze stacji, ktora jest podpieta w
domenie. Z obcej stacji z innej sieci nie chce uwierzytelniac, a
powinien przeciez pokazac sie monit do wpisania hasla i loginu.
Komunikat mam taki: the network path was not found.

Macie jakies pomysly???