Re: Win2k na licencji XP

Autor: Paweł <a_at_a.com>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 14:17:13 MET

Użytkownik "Kinetyk" <telekinetyk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1170832525.691104.26550@k78g2000cwa.googlegroups.com...

I przy okazji zapytam, może wiecie, czy Vista też ma licencję
upoważniającą do instalacji starszej wersji systemu? Gdzie można o tym
poczytać?

Pozdrawiam w środowy poranek
Kinetyk

Witaj!

Kilka dni temu też przechodziłem przez ten problem, chciałem zainstalować
Win XP zamiast zakupionej Visty. Napisałem w tej sprawie do Microsoftu i
poniżej zamieczam ich odpowiedź oraz link do dokumentu ze szczegółami.

Korzystanie z poprzedniej wersji systemu operacyjnego Windows XP
Professional możliwe jest tylko w przypadku posiadania ważnej licencji OEM
Windows Vista Business lub Ultimate.
 Użytkownicy końcowi mogą korzystać z następujących nośników: nośnik dla
programów licencji grupowych (jeśli użytkownik posiada umowę VL), kolorowa
paczka detaliczna, lub oryginalny nośnik z produktu w wersji OEM (o ile
użytkownik nabył go w zgodzie z warunkami Licencji Microsoft producenta
systemów OEM).
 Więcej informacji:
http://download.microsoft.com/download/f/5/5/f5573dbc-e4d9-464f-953c-4eacea2a38c1/VL_downgrade_rights.doc

Pozdrawiam