Re: ZUZIA 6

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 13:27:11 MET

Użytkownik "Vertex" <joke@verkomp.pl> napisał w wiadomości
news:eq6kh2$9qv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przyznaje ... nigdy tego nie uzywalem :) --- nawet nie wiedzialem ze to
> jest :)

A jest takie cuś... I mnie się zdarzyło korzystać z tego czegoś, gdy program
instalacyjny normalnie wywalał się (bo on tylko na W9x i NT4...). I w XP
spokojnie zainstalowałem co trzeba, bo na szczęście właściwy program chodził
dobrze.
Oczywiście, musisz też uwzględnić to, że mogą być niuanse, którym i Kreator
nie da rady.
Jest on OIDP w narzędziach systemowych.

--
LH