Re: GPO i pozwolenie na aplikacje.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 12:33:42 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kajetan
>O jakiej polisie mowisz? Bo zasadniczo, polisy nie zaaplikujesz grupie,
>chyba ze
>masz na mysli Policy Filtering.

O ile dobrze pamiętam, to tak. (jak już pisałem, nie jestem przy
komputerze).

>Chodzi o propagowanie praw na NTFS czy Software Restriction Policy? Jesli
>NTFS
>to bedzie mogl uruchamiac obie (zakladam brak explicite deny),

W NTFS to oczywiste.

>jesli chodzi
>o SRP
>to zalezy jak zalinkujesz GPO do OU z userem. (Moze chodzi ci o sytuacje w
>ktorej
>dwie rozne grupy sa w dwoch roznych OU z roznymi GPO? - ale polityki nie
>aplikuja
>sie do grup).

Hmm... może o to mi chodziło. Znaczy, muszę po prostu w pracy sprawdzić
:-)

>Z taka temperatura to sie lepiej poloz a nie pisz po newsach :-)

Noć leżę. :-)

>Zdrowiej,

Staram się.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ !edis gnorw eht morf siht ta gnikool era uoY
\  Kruk@epsilon.eu.org   /