Re: 2gm ram vs windows xp pro pl

Autor: jerry <nie_at_mam.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 22:25:07 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eq5g42$5t7$4@inews.gazeta.pl...
> raczej nie wierzę aby Windows zawierał błędy językowe w wersji angielskiej
> ;)
> Tłumaczenie ok, ale nie oryginał
Pewnie masz racje.
tylko teraz musze dojsc co zlapalem ;/
Problem z latka to raczej nie bedzie, wszystkie wyswietlaja nazwy po polsku
("poprawka..."/"aktualizacja..") oprocz dwoch:
-Hotfix for Windows XP (KB926239) - poprawka dla windows media player 10
-Windows Genuine Advantage Validation Tool (KB892130)
Rezydentnie mam nod32 caly czas, a oprocz tego przeskanowalem system
wszystkimi antyrootkitami jakie znalazlem (avg, bitdefender, sophos, panda)
tylko panda cos znalazla, ale nie wiem w zasadzie co :/
Opisane to bylo jako "Ficzeros (2)" i jedyne co moglem zrobic to wyslac to
do pandy.. ani zadnych detali wyswietlic, ani tez usunac profilaktycznie.
Jakies jeszcze sugestie jak znalesc i zwalczyc rootkita?

pozdrawiam